Mooi Cartagena

27 mei 2015 - Cartagena, Colombia

Cartagena, de historische city heeeeel mooi. Gezellige straatjes , mooie balkonnetjes, en natuurlijk de souvernierwinkelltjes.      Gisteren echt de toerist uit gehangen en met een bus een city tour gedaan.       Zeker de moeite.  De camera heeft op volle toeren gewerkt . En onze voeten ook. Gelukkig hebben we in ons hotel een mooi terras met een jacuzzi . Dat was een  heerlijk relax moment.                                                      Straks nemen we voor de verandering nog eens een bus . Een 2 tal uurtjes rijden naar Barranquilla. We zitten nu helemaal in het noorden van Columbia                                 Tot morgen of overmorgen  ...... Laat even het woord aan Jef                                         Moe , stijf ,   dringend aan  verlof toe

1. Bruggeman josph vandiependael roza:
    27 mei 2015
    is toch niet te gevaarlijk wees op uw hoede maar dat zal allemaal wel meevallen nog een heel prettig verlof groetjes jos en roza
  2. Deborah Verstappen:
    28 mei 2015
    Ik vind dat de Jef zijne mond moet spoelen, dringend nood aan verlof! Zijde gij ni verlegen?!?
  3. VAN ROY CYRIEL:
    28 mei 2015
    De foto zijn mooi,ik heb ze af geprint.
    En nog veel reis plezier
  4. Colleke:
    28 mei 2015
    wat gezellige balkonnekes ,moe en stijf ,dat is van te lang in de jacuzzi te zitten,laat Annieke u straks maar goed masseren!!!xxxjes
  5. Colleke:
    28 mei 2015
    wat gezellige balkonneke,moe en stijf? dat is van te lang in de jacuzzi te zitten ,laat Annieke u straks maar eens goed masseren xxxxxjes
  6. Nadis:
    30 mei 2015
    Waw, ziet er inderdaad super gezellig uit! En Jef: genieten van al het moois en van je vrouwtje! 's Avonds samen die jacuzzi in en de vermoeidheid zal snel weg zijn!
  7. Tessa:
    1 juni 2015
    ja ja op verlof gaan is zware kost je kan beter thuis blijven en gaan WERKEN veeeel leuker !!!!!!!!!!!!!!!!
  8. Longueville Mariette:
    1 juni 2015
    Ja Jef reizen is ook een werkwoord hé, maar die jacuzzi heeft u beiden toch wel deugd gedaan ?
    Alle dagen iets anders prima
    gelukzakjes.
    En zoveel kleurijke foto's Groetjes