SANTA MARTA

1 juni 2015 - Santa Marta, Colombia

Buenas,    na het mooie Cartagena zijn we als doorsteek naar Barraquillla gereden. Druk en weinig te beleven .,Shakira komt van deze stad maar ze was ni thuis.   Vandaar naar Santa Marta. Gezellig en tevens ook een doorsteek naar het Nat park Tayrone.           Helemaal in het noorden van Columbia., Vandaag een grote wandeling gedaan door het park . Veel bomen , grote rotsen en regelmatig zicht op de zee.      Mooi en vermoeiend . Omdat de heenweg veel klim en daal werk was zijn we per PAARD terug naar de ingang gegalopeerd!!!!!!   JA JA WISKE GE LEEST HET GOED!!!!!!!!!!     Voor onze Jef ne primeur de eerste keer een tocht op een paard .      En af en toe een sterke afdaling ....dat viel niet mee.   Jef heeft spieren gevoeld ,  waar hij niet van wist dat hij die had                                                                                                    Nu voor mij zijn nog altijd de Nat Parken van Amerika de mooiste. Maar de wereld is zo groot en ik wil het allemaal gezien hebben ......Ik moet 120 jaar worden ,super gezond blijven en ne lotto winnen ...alhoewel gezond blijven de lotto is

1. Jacky bender:
    2 juni 2015
    Amai, ons Wis gaat trots zijn! Ik zou toch ook het paardje genomen hebben met het risico op een pijnlijke kont.
    Voordeel da Jef nu weet dat hem spieren heeft ergens en er in de toekomst iets mee kan doen.
    Weeral schoon foto's en prachtige beestjes Annie.
    Blijven genieten en af en toe eens in da kontje knijpen!
  2. Yvonne en Angeline:
    4 juni 2015
    ja dat zag er weer mooi uit en spieren ja wat moet daar van gezegt worden dat is intern zeker groetjes van ons beiden