Een nieuw begin

26 maart 2014 - Texas City, Texas, Verenigde Staten

Hallo iedereen . Zoals jullie weten ben ik dolgraag in Amerika. Ik rij rond in mijn car en geniet van alles . MAAR heb vandaag een deal gedaan en een gat in de markt .   Diegene die al en VEGAD geweest zijn die weten dat het prachtig is om foto's te maken  vooral s'avonds als de lichten schitteren . Maar om het allemaal mooi tijdens een autorit te fotograferen is een moeilijke affaire. Dus heb het al gezegd . Ik heb de oplossing. En ineens een job in VEGAS. Ik heb deze prachtige bus gekocht . Zowel rechts als links prachtig zicht . Open dak zodat er ook via de bovenkant kant gefotografeerd worden.  Jef is driver  ,laat zijn bakkebaarden staan en doet een Elvispakje aan en ik  ga rond met  COCTAIIIIILS. Ondertussen spelen we VIVA LAS VEGAS van de grote ELVIS en Las Vegas van TONY CHRISTIE. En de klanten maar foto's trekken . Wa vin der van ????????

1. Longueville Mariette:
    27 maart 2014
    Tof ik heb al ingeschreven om mee met de bus te rijden, ik zal wel een zonnebril en een hoedje meenemen, maar zo spaar ik mijn voeten hé. Maak er nog een héél plezante tijd van in Las Vegas lieve groetjes Mariette
  2. Marie-louise lambrechts:
    27 maart 2014
    zie maar dat ge niet te rap rijdt
  3. Nadis:
    27 maart 2014
    Met een paar "kleine" kosten, wordt dat een topattractie :)- Ik kom het zeker uittesten; toch al bezoekje aan Vegas gepland in november :)-
  4. Tinkelbel:
    27 maart 2014
    WOW !!!! ja dat ist... en foto's trekken da kunnen we allemaal goe zenne. ge moogt wel ni te rap rijden hé as we een vogeltje ziet moet je direkt kunnen stoppen.
  5. Flemming Jef:
    27 maart 2014
    Anneke, dan moet ik niet alleen bakkebaarden laten staan, ik ga die ook moeten verven, want ik heb Elvis nooirt met witte bakkebaarden gezien.
    En Vegas is te warm voor mij, laat maar 1 van die ander Las Vegas Sl..ten rijden zene.
    Tot zondag, xxx
  6. HerYvo:
    Annie
    uwe Jef is een hele slimme man.
    jaren ervaring hoogst waarscijnlijk
    't zijn maar losse flodders in mijn dwalende hersenpan hoor.....
    Herman - en goede terugreis toegewenst
  7. Rosa:
    27 maart 2014
    Moeten we meetrappen om vooruit te komen?
  8. Colleke:
    27 maart 2014
    hey Annieke met zo een bus komen we zeker is mee toeren in Vegas.dikke knuffel en geniet er nog mr van xxxxxxxxxxxjes uit Genk
  9. Patje:
    27 maart 2014
    Heb altijd het vermoeden gehad dat er in u een verborgen business vrouw zat. Go for it ...
  10. Tante Ria:
    liefste Annie,
    'K ben blij dat ge vervoer gevonden hebt - als ge er ook mee naar hier kon geraken zou ge ook in Antwerpen er een centje mee kunnen bijverdienen om daarna in Las Vegas de grote pot te kunnen winnen. 'K heb nog enkele paraplu's die ge kunt krijgen
    Groetjes en dikke kussen