Terug THUIS

30 maart 2014 - Antwerpen, België

Amai. En pikken dat dat doet. Heb goede vluchten gehad en onze Jef stond op de luchthaven , t'is goe weer ,wa wilde nog meer ..als ge thuiskomt!!!!!! ....kabouterkes zoeken om uw valies uit te pakken maar die bestaan alleen in sprookjes .Dus na een lekker pistoleetje MET KAAS want da hebben ze nergens anders dan THUIS  ...aan de slag gegaan met den uitpak.Man man wa is da erg , dan staat alles op zijne kop. Gelukkig morgen nog een dagje en dinsdagnacht vliegen we erin.                                 Het was geweldig en hoop het volgend jaar terug te kunnen doen . Bedankt iedereen die gevolgd heeft en gereageerd heeft .Ben altijd blij van thuis nieuws te krijgen . Tot de volgende blog in 2015 XXX

1. Katje:
    Hoi Annie!
    dat moet je toch allemaal eens serieus komen vertellen he
    19 april tegen 17 u bij ons?
    kus kus Katje & Patje
  2. Van den brande:
    30 maart 2014
    welkom thuis he..... al zal het wel met gemengde gevoelens zijn voor je. Allez, zooo lang zal het niet duren voor je volgende trip. Reisduif had ge moeten noemen, hahaha.
    en nu mijnen toer se!! maar zonder blog.
    tot mails/kijk
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Krista
  3. Patricia:
    30 maart 2014
    De valies uitpakken veel wassen en dan terug inpakken voor te gaan cruisen he!
    Xx
  4. Rosa Soetewey:
    30 maart 2014
    Welkom thuis Annie, bedankt om ons mee te laten genieten van op afstand!
  5. Magda:
    30 maart 2014
    Innige deelname! Ik ben maar een maand weg geweest en het pikt al om dan te moeten terug komen! En waar ik nog het meest tegen op kijk zijn die resterende 17 nachten….kunnen ze mij die nu gvd nie kwijtschelden….voor iemand die praktisch nooit ziek was…..Enfin, we zullen er nog ne laatste effort moeten uitpersen. Tot weldra dus….groetjes Magda
  6. Longueville Mariette:
    1 april 2014
    Al gewoon thuis ? Ge hebt nog veel herinneringen in je kopje hé het was echt avondtuurlijk, en wij genoten mee!! Lieve groetjes Mariette