Valparaiso en Vina del Mar

23 januari 2014 - Valparaíso, Chili

Mooie namen he!!! Wel het is mooi maar zeer vermoeiend. Een havenstad maar alleen de boten zijn beneden voor de rest alijd klimmen. Al de buurten waar je ook logeerd is heuvel op(  voor mij al bergen ) Maar eens je op bestemming bent prachtig uitzicht. er rijden natuurlijk bussen maar zijn helse ritten. De chauffeurs rijden met 1 hand en met de anders hand houden ze hun vast om de bochten te nemen .De rally van Valparaiso. Ben 1 x zelfs bijna tegen de grond gegaan , mijn oorbel vloog uit en mijn slip zakte op mijn knie( laatste is overdreven ) en het slotje vloog van mijn reistas . Dus ikke al dansend van links naar rechts en vanachter naar voor op zoek vooral nr dat slotje.Enfin heb alles terug .Nu heb ik het papiertje in de hand waar mijn volgend hotel is.....dus waar zou ik moeten afstappen alle afspringen!!!!!! 2 rijen achter mij tikt plots na een tydje een man op mijn schouders en zegt GALA HOTEL???? Ikke SI SI moest ik daar ineens afstappen .  En ja 2 straten verder stond ik voor de ingang. Dus altijd zien wa ge doet , ni in oewe neus peuteren of ergens krabben da eigenlijk geen daglicht mag zien, want er is we altijd IEMAND die u in t oog heeft.   Tot de volgende ?Jef begint nu te vliegen en heeft waarschijnlijk al 7 zenuwpillekes ingenomen uit angst om in Washington door de sneeuw ook vast

1. Tinkelbel:
    23 januari 2014
    man.man.man. zelfs een "gewone" busreis zijn bij u al wonderlijke verhalen. ik heb maar 1 woord : GENIETEN !!!!
  2. Nadis:
    23 januari 2014
    Annie, wat een plezier jouw verhalen te lezen! Super hoor, dat klimmen van je; jouw conditie zal wel TOP zijn! Blij dat je zoveel mooi ziet, en die leuke avonturen van zotte chauffeurs, zijn herinneringen die je niet snel zal vergeten. Geniet met een grote G! xxx
  3. Rosa Soetewey:
    23 januari 2014
    Volgens mij is er daar ook een interessant kerkhof.
  4. Ria:
    23 januari 2014
    Hey Annie, eindelijk wat tijd om jou reisblog te lezen. Wat heb jij al meegemaakt, zeg! Maar ook tegelijkertijd prachtige dingen gezien. Nog veel plezier en leuke avonturen!
  5. Jef flemming:
    24 januari 2014
    nee, jefke heeft geen 7 pillekes gepakt, want jefke zit nu al in Sao Polo en vliegt binnen 4 uurtjes naar Santiago waar ik hopelijk Annie ga zien.
    Ja, normale mesen spreken af in het shopping center van Wijnegem, wij altijd aan het andere eind van de wereld.
    Mijn maraton vlucht zit er bijna op, 38u onderweg !!
    Ben wel wat fier op mezelf, als ik thuis naar Merksem moet dan rijd ik verloren, en zie nu eens !!
  6. Tinkelbel:
    24 januari 2014
    flinke zenne jef !!!
  7. Marie-louise lambrechts:
    25 januari 2014
    amai amai , ik piste al in men broek van het lachen , zie dat geklungel al voor mij , spannend