Kerkhofverhaal

19 januari 2014 - Santiago, Chili

Het moet weer eens lukken. Ik wandel tegen 18u eens naar een mooi kerkhof , dat zou heel mooi moeten zijn.   Kom aan een lange muur en een 30 meter voor de grote ingang is een metalen poort die openstaan ( al reeds ingang )  Dus ik ga langs daar binnen omdat er langs de straatkant electrische draden hangen en toch geen mooie ingangsfoto maken en aan de binnenkant wel.    Dus ik zie al prachtige bomen echt een mooi contrast met de enorme graven ..zelfs mausoleums, familiegraven , sterfgevallen begin1900. Dus doe een lange rondgang en de zon geeft mooie schaduwen . Ook zie ik verschillende engelse namen. ....geen bekende . Omdat het zo lang licht blijft heb je geen idee hoe laat het is dus ik wandel stilaan terug. Kom weer aan die metalen poort en die is toe een groot  hangslot met ketting. Dus  naar de hoofdingang ...TOE!!!!!!! Ikke nog effe geen paniek maar was al een plan aan t smeden om hier buiten te geraken . Ik zou op een of ander zerk hebben  moeten  klimmen en dan " de muur " doen . Zie ik toch plots helemaal vanachter ook nog 3 mensen ( geen geesten) . Dus die moesten ook wel buitengeraken . Ik stap stilaan verder en plots aan een klein gebouwke komt er iemand buiten ( werkman khof) ....oef ikke beetje blij. Dus ik ben dan langs de toiletten en de werk in( uit) gang eindelijk op straat geraakt.    Ik dacht dak even zoals  Michael Jackson in een klip van TRILLER ging zitten .  Enf

1. Marleen:
    19 januari 2014
    ik zou in mijn broek gescheten hebben van schrik ik wandel ook eens graag op en kerkhof daar gaat en zekere rust van uit maar daar binnenop gesloten zitten is wel even iets anders
  2. Flemming Jef:
    19 januari 2014
    Ja, typisch Annie hé !! Toch goed dat ge zo'n dure i-phone hebt he, veel opties !!
    Goe dat ge zijt buitengeraakt he of ge werd misschien nog een zombie !!
    Kben al aan het inpakken zene !! Tot gauw xxx
  3. Patricia:
    19 januari 2014
    Amai ik zou ook in men broek doen zenne. Toch creepy 'vastzitten ' op een kerkhof. Het was anders precies wel indrukwekkend. Totaal anders als in ons Belgiëlandje. XXX
  4. Bruggeman josph vandiependael roza:
    19 januari 2014
    amaai ik ook in mijn broek gescheten met alles erop en eraan ale alles toch nog in orde gekomen annie op naar de volgende dag groetjes jos en roza
  5. Deborah Verstappen:
    19 januari 2014
    Ooooh ik zou ook een kookwaske moeten doen daarna zenne... wegens broekske vol!
  6. Magda:
    19 januari 2014
    Nou, je kiest er natuurlijk niet direct voor om te overnachten op een kerkhof, maar dit is wel een mooi kerkhof! Sommige graven zijn precies huisjes. Je had een meer creepy plek kunnen treffen, zoals je zelf zegt TRILLER!!!! En nu heb je weeral een lekkere anecdote te pakken! Méér van dat zou ik zeggen!!!
  7. Mirella:
    19 januari 2014
    Ja Annie ik heb je verhalen al wat gevolgd. Ik bedank toch om eens mee te reizen zenne:-)
    Maar jij ligt daar blijkbaar niet van wakker dus geniet nog goed!!

groetjes
    Mirella
  8. Marie-louise lambrechts:
    19 januari 2014
    amai mij had ge ook kunnen begraven denk ik , de gedachten alleen, ik groot bakkes met een klein hartje, dan trek ik liever aan een jackpot zene
  9. VAN ROY CYRIEL:
    21 januari 2014
    Anneke her zijn andere plaatsen om hom op. rust te kommen .
    En bedankt voor de fotos enxxxxx
  10. Maria-rik:
    21 januari 2014
    amai zo stil goe voor te blijven slapen rustig en stil
  11. Tante Ria:
    21 januari 2014
    Annie ik wandel ook graag op het kerkhof
    Maar als het donker wordt krijg ik wel de kriebeltjes
    Ik geef u dan maar een veilige dikke knuffel
    Kus kus kus
  12. Flemming Jef:
    23 januari 2014
    beste mede-lezers. ik begin aan mijn maratonvlucht. Brussel-washington 8u35 min vliegen.Washington-Sao Polo 9u30 min vliegen en SaoPolo naar Santiago 4u20 vliegen.
    Tussen de vluchten de nodige wachttijden, dus algauw 30 uurtjes onderweg !! (zonder vertragingen).
    Annie ga je volgende keer niet in Malaga overwinteren ??
    Tot morgen !!