Voorbereidingen

17 december 2013

Ik ben eigenlijk al enkele weken aan 't inpakken en al weken terug aan 't uitpakken.Jaja,ikke veel ervaringen he!!!! Dan is het weer teveel , dan weer te zwaar, dan weer te weinig voor de kou ,dus vlug naar Damart nog een warm onderhemmeke gaan kopen......weeral gewicht....Dus er weer iets uit . Dat is pas bezigheidstherapie.  En natuurlijk eens daar,, zal ze wel wa vergeten zijn zeker.    Maar eigenlijk begin ik nu kribbels te krijgen .Nog 13 dagen ....en ik zijn ritsenbrits. Alle tot schrijfs dag dotjes

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rachida Aarab:
    18 december 2013
    Wanneer ben je juist weg en wat is uw eerste stop?
  2. Jolijn:
    Zo spannend! x
  3. Deborah Verstappen:
    18 december 2013
    Ge zult gemist worden, cruisepoes!
    Maar geniet ten volle van elke dag! En denkt eraan: geen Zuchterke meer! ;-)
  4. Van den brande:
    19 december 2013
    jaja, maar ik weet nog altijd nie naar waar!
    en dat ge weeral teveel meesleurt is een oud verhaal he...
    maar geniet ervan, elke dag carpe diem!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  5. Marleen:
    30 december 2013
    veel succes en tot horens wat is je eerste stop dat je steeds teveel meesleurt dat is en oud verhaal en dat hoort bij annie ik zal je missen maar dat is niet geldigvoor u want je moet je ogen de kost geven en vooral er heel veel van genieten kus
  6. Patricia:
    30 december 2013
    Spannend tis bijna zover!
    Zet het nieuwe jaar maar goed in en geniet van je reis!
  7. Jacky bender:
    30 december 2013
    Nu ist zeker aftellen. Het zijn geen dagen meer maar uren.
    Twas een leuk "afscheid" gisteren. Voor jou kan deze trip weer niet lang genoeg duren, voor ons ist veel te lang.
    Trek het je niet aan en geniet ten volle, maar wel voorzichtig he.
    Love you, xxxxxx
  8. Marleen:
    3 januari 2014
    ben je al vertrokken waar ga je eerst naar toe ,je bent toch niets vergeten natuurlijk niet want ik ben annie de glober trotter hoop snel noch iets van u te horen maar alvast de beste wensen voor 2014 ik wens u voor elke dag en goede gezonheid succes in alles wat je onderneemt en veel redenen om van elke dag te genieten dikke kus en knuffel marleen
  9. Marleen:
    14 januari 2014
    spijtig dat ik op u afscheids feest niet gevraagd ben maar gezien mijn handicapt was dat nogal moeilijk mischien geniet er van en ik wacht op u volgende mailtje