Amai een goe begin !!!!!!

1 januari 2014

Hallo iedereen, ....alle daar stond ze dan goe op tyd om 8u op de luchthaven ,en wat bleek ....vlucht afgelast naar Washington. Zgz safety first ??????? Te weinig reizigers ja . Waarschijnlijk 50 man ipv 350 .Dus liever iedereen naar huis sturen of in een hotel steken .      Dus ikke weer naar de golfstraat en nog ne goeie pistolee met kaas gegeten, me nen Belgische koffie   ipv ne Starbucks dat laatste hebbe we dus nog tegoed.

En de Night of the Proms op ATV is ook ni slecht.....een filmke in de plane had beter geweest  ..Stel je voor  The plane  that never arrived !!!   Zo alle tot morgen op de luchthaven .Nog eens .....

1. Magda:
    1 januari 2014
    't Is da ik weet dat ge hier niet zwanst, anders zou ik denken dat ge ons een poets wil bakken. Maar da's verdommme wel nen dikke tegenvaller, denkt ge eindelijk ribbedebie te zijn…
    Maar allé, een klein défauke in 't begin is nog geen slechte reis hé! Hoogstwaarschijnlijk zijt ge nu onderts wel vertrokken. Geniet ervan en hou ons op de hoogte van al uw avonturen hé, ook de amoureuze
  2. Christel:
    1 januari 2014
    amai dat is pech hebben , hopelijk ben je nu onderweg
    en hierbij nog de beste wensen van ons Annie , Christel & Paul

moest je er aan denken kun je dan eens voor een postzegel zien tis voor een verzameling
    tot de volgende en een goeie reis
  3. Tinkelbel:
    1 januari 2014
    tis toch wer ni waar zekers ?
    wanneer vertrek je dan wel ?
  4. Tinkelbel:
    alléé ist wer zover ?
    das ene dag minder maar ge hebt toch den tijd aan uw eigen hé !!!
  5. Deborah Verstappen:
    1 januari 2014
    Da begint inderdaad al heel goe...
    Och ja, ge hebt dan toch nog ne goeie pistolee kunnen eten op Belgische bodem é!
    Hopelijk morgen meer geluk!
    XXXXX
  6. Jolijn:
    2 januari 2014
    Dat weten ze toch op voorhand hoeveel passagiers ze aan boord gaan hebben. Wat is dan de bedoeling om jullie allemaal naar de luchthaven te laten komen, is het een boodschap waarvan ze vinden dat die persoonlijk moet gegeven worden :/ :)
    Maar goed dat de pistolé gesmaakt heeft ;)
    Alvast een goede en veilige reis gewenst van heel de familie, bomma, bompa, Tant Nicole, Liesje, Laura, mama, papa, enz....
    2014 - en dadelijk er een lap op geven! :D Ben al benieuwd naar de reisverhalen! :D
    Je allerliefste nichtje ;) x x x
  7. Marie-louise lambrechts:
    2 januari 2014
    ja, swesterke en dan nog zo ne regen dag vandaag ,das exstra balen en een dag minder, maar geen zorg het is het jaar van het paard dus er staan u alleen nog goede dingen te wachten
    kiss,kiss
  8. Flemming Jef:
    2 januari 2014
    Allee, ons Annie is vandaag (dus de 2e) toch kunnen vertrekken. Wees voorzichtig en kom behouden terug thuis he.
  9. Van den brande:
    3 januari 2014
    helaba, pas nu gelezen dat ge weeral aan het feest waart! maar nu dan toch op weg, gelukkig geen andere vlucht gemist.
    geniet meiske
    dikke kus uit estepona