WOLKENKENKRABBERS , LUXE , OLD AND NEW

6 februari 2019 - Kuala Lumpur, Maleisië

Van de jungle met bomen naar een jungle van hoge prachtige gebouwen . Het Singapore van vroeger , de kleine huisjes, winkletjes en dagdagelijkse handel zoals de kapper op straat etc...is al lang verleden tijd. Singapore alles draait om luxe , big cars, chique madammen, shoppingmalls voor de elite . Namen al DIOR, CHANEL etc..overal te vinden .                         Toch een prachtige stad ...de oosteres sfeer is ver te zoeken maar toch vind je nog de contrasten ....als je maar een ander straatje omslaat . Alle dagen valt hier wat anders te beleven , het bruist , geld moet rollen . En voor iedereen  if you make it there you make it everywhere.          Maar de stad is zo leefbaar en regels ...ja als ze gevolgd worden is het zo gezellig , iedereen ras en geloof heeft respect voor elkaar .       En proper ....., boetes en straffen zijn niet min . Kauwgum op straat 6oo€ , door een rood licht gaan 300€  zelfs op de wc ....niet doortrekken 300€ !!!! Zit er misschien een wcdedectief aan de deur ????          Natuurlijk de wijken litlle India en Chinatown ja ...dat is nu eenmaal een ras apart .  Maar zeker ni minder gezellig .Het waren geweldige dagen en een zalige verademing even op een terras zitten , mensen kijken met een Starbucks in de hand  wat kan het leven mooi zijn .....Maar hier mag je vooral niet denken aan AL de mensen die van mijne koffie een week moeten / kunnen eten ...Het is echt niet eerlijk verdeeld hoor word maar op de verkeerde plaats geboren .....We zouden onze ouders dankbaar moeten zijn .                                           Mijn tijd in dit wereld deel zit erop . Nog 3 dagen Kuala Lumpur en dan vergezel ik onze Jef even  in Thailand .    Op 12/2 kom ik even overhuis om dan op 19/2 te vertrekken naar mijn geliefd Amerika ❤️🐾🌵Daar ben ik weer even 12 dagen alleen 🎰💸😂😂en op 3/3 komt  Jef om naar het Yellowstone te rijden en buffels te zien in de sneeuw❄️☃️

1. Marie-louise lambrechts:
    6 februari 2019
    zal er wel gezellig zijn dan ne jungle op zijn eigen
  2. Jef:
    6 februari 2019
    Beste volgers, het bewijs is er weer, ze heeft in Amerika een chauffeur nodig om daar door de sneeuw en het ijs te ploeteren.
    Hoop dat ik het uniform en de pet niet hoef te dragen.
    Afwachten maar....
    Jef
  3. Mirella:
    6 februari 2019
    Super tof wat je allemaal beleeft. Maar het zal nog een tijdje duren vooraleer je terug bent😊
  4. Colleke:
    6 februari 2019
    T is de moeite daar,en het is weer allemaal super verlopen prachtige foto s xxxxjes
  5. Annie:
    6 februari 2019
    Hahaha, ja ook al zijn we heel zelfstandig soms kunne we echt ni zonder onze mannen . En er zijn van die dingen die je met twee moet ervaren . Dat chauffeur spelen is maar bijzaak 🤥🤭🤔🤥 die neus is echt ni zolang dan die van Pinoccio
  6. Claudio:
    6 februari 2019
    Mooi avontuur, geniet ervan!
  7. Yvonne en Angeline:
    6 februari 2019
    wow was weer de moeite en mooie foto's , stralende dame fantastisch, tot de volgende
  8. Jolijn:
    Amai Seg - WC doorspoelen is dus de boodschap 😜
    Oeeee en buffels in de sneeuw - kan niet wachten op de foto’s 🤗
  9. Jacky bender:
    6 februari 2019
    Blijft toch een van mijn lievflingssteden. Prachtig en clean.
    Weeral prachtige foto's en geweldige ervaringen
    Laat het niet aan je hartje komen Annie, genieten maar van al dat moois. Xxx
  10. Longueville Mariette:
    6 februari 2019
    Er is op geen centje gezien daar ,vooral prachtige gebouwen
    Chinatown is toch nog iets anders dan in de Van Wesenbekestraat geloof ik alhoewel wij moeten ons niet minderwaardig voelen
    Tot het volgende nieuws Heerlijk xxx
  11. Simonne:
    7 februari 2019
    Ja Annie als je die rijkdom bekijkt het is wel mool maar ''geef mij maar die apen en de tijgers dat is echt prahtig. En profiterenmaar dag
  12. Cathy (PAZA):
    8 februari 2019
    amai Annie, weer prachtige foto's en zalig weer zo te zien, wij waaien hier bijna weg!!
    Geniet er nog van!