Vliegen = reizen maar vooral ondergaan

3 januari 2014 - Santiago, Chili

Alle hier zijn we dan .Eindelijk op 2/1 vertrokken .Vlucht BR-Washington op tyd alles normaal . Dan begint de story...... Moest 7 u wachten op aansluiting dus da doen we.  Ik ga om 21u naar mijn gate (om 22u vliegen) en zie al dat ik 1u vertaging heb , sneeuw.    Dan komt er vry snel  nog een uur by en om 00u15 stappen we in maarmoeten we nog gede-iced worden . Gelukkig heb ik een economy + stoel dus meer been ruimte en WEER goed nieuws!!!! De deur gaat toe en niemand zit naast mij  dus 3 stoelen .Da word ronken , 3 kussens en 3 dekens .Dan wachten ,wachten en om 2 u ijs van de vleugels gespoten stijgen we op om 3U !!!!!!, dus aansluiting in Sao-paulo ook weg . Haha maar daar word ik opgewacht en ga nu dezeavond nog in Santiago geraken om 23u30..... Wat is geduld toch een mooie zaak he. Dus een van de dagen

1. Marie-louise lambrechts:
    3 januari 2014
    ja swesterke , dat is dat het zo moet zijn , ge hebt in elk geval goe kunnen slapen, zo zit er ook wat actie bij , dikke kus
  2. Patricia:
    3 januari 2014
    Leuk om te lezen dat je eindelijk toch vertrokken bent. Geen stress nu en genieten!
  3. Bruggeman josph vandiependael roza:
    3 januari 2014
    je bent er annieke nog een prettige vakantie dat zullen we dan volgen kusjes
  4. Christel:
    3 januari 2014
    amai Annie chapeau zene ik zou de moed al laten zakken hoor , nog een goeie reis verder tot wederhoren
  5. Jqhn en simonne van laere meues:
    4 januari 2014
    He Annie we hebben uw mails ontvangen
    geniet maar van uw volgende belevenissen
    houd ons maar op de hoogten
    Groetjes john en simonne