Back in TOKYO

26 januari 2017 - Tokyo, Japan

Gelukkig van de kou vanaf. Ik slaap nu in een cabine   Met in het gebouw   SPA en SAUNA.....only for women.  Wel zalig . Een groot warm bad na het douche manman wat zouden die apen jaloers zijn.  Wel terug in Tokyo is tof . Vind mijne draai er en slaap ook weer in een andere buurt. Ben vandaag naar een tempel geweest en denk dat alle schoolkinders vandaag er een bezoek brachten. Ook veel dames in de mooie typische klederdracht . Prachtig en de zon was v d partij. Na de tempel ben ik naar het neon-district gegaan . Een zottekot. Lawaai , speelholen geen Vegas me speelkaarten maar lawaaierige kasten . Een soort v flipperkast.  PACHINKO is de naam   Er moeten dan kleine zilveren bollekes de ronde doen. Weet niet wat zoiets kost maar er staan bakken me bollekes achter hen klaar. En geen snotneuzen zene . Mensen in sjieke kostuums.... dan daarna naar de Karaoke waar ze hun ook kunnen verkleden in hun idool!!!!!! Zingen als dat idool is wat anders .. zo vals ....precies katten tijd.     Komen ze daarna buiten dan is het een walm van bier ...its friday of course!!!! Alle remmen los Het is een boeiende stad met uiterste.  Bij de tempels gaat ge terug in de tijd en elders  de robots , computerspellekes etc......  morgen naar KYOTO . Dag volgers ik lees graag jullie reaktie's byebye

1. Tinkelbel:
    28 januari 2017
    Allee Twas dus gene FIRE BALL ???
  2. 28 januari 2017
    en spreek al wat japans ?
  3. Deborah Verstappen:
    28 januari 2017
    Goe da ge een beetje kunt bekomen van de koude nu!
    Da badje zal wel deugd gedaan hebben!
    XXXX
  4. Deborah Verstappen:
    Mooie fotookes! XXXX
  5. Tante Ria:
    28 januari 2017
    Dag Annie ik volg u overal
    Laa t de foto,s maar komen vind ik leuk
    Dikke kus tante Ria– Moeten
  6. Jan en Rita:
    29 januari 2017
    Veel reisamuzement. We zijn nieuwsgierig naar de foto's.
  7. Brenda:
    29 januari 2017
    Geniet maar lekker van de warmere temperaturen, we zijn hier ook blij dat het iets minder koud is. Speciaal volk he, mooie kimono's maar niet zo mooi als die van ons in Hue