Utsukushi Nihon MOOI JAPAN moest ge het niet verstaan!!!!!!!!!

26 januari 2017 - Nagano-shi, Japan

JAPAN IN HEEL MOOI , OOK IN DE WINTER....       BEN BEGONNEN IN TOKYO EN DAS EEN WERELD STAD .   LICHTRECLAMES,  LUXE ,  en TOCH OP SOMMIGE PLAATSEN JAREN TERUG IN DE TIJD . DE MENSEN HEEL BELEEFD , RESPECT en SUPER PROPER  eigenlijk bijna SMETVREES.        NA TOKYO BEN IK NAAR T NOORDEN GEGAAN OM KRAANVOGELS TE ZIEN . KOU DOORSTAAN , maar ZE WAREN ER ....ik ook .          DAN LANGE WEG TERUG VAN VLIEGEN, BUSSEN en TREINEN OP 1 DAG WANT K'MAG NIETS MISSEN en was TEGEN DE AVOND IN NAGAMO ...... DAAR MOEST IK ZIJN OM DE SNOWMONKEY"S TE ZIEN .        VOOR ZOTTE CERIEUZE MENSEN ZOALS IK ZOU  NAT.GEOGRAFIC  OP TV NIET ZO'N MOOIE DOCUMENTAIRES MOGEN MAKEN . DE NATUUR IS ZO MOOI EN en DE BUCKETTLIST BLIJFT MAAR GROEIEN . GA OVERWEGEN OM EEN BANK TE OVERVALLEN ....... OCEANS 14 !!!!!!! 11 en 12 is er al  WIE DOET MEE BRAD PITT en DEN GEORGES CLOONY HEBBEN AL TOEGEZEGD........... toen werd ik wakker in TOKYO  . DAG VOLGERS TOT V D WEEK

1. Mirella:
    26 januari 2017
    Hey lustige reisduif je laat er geen gras over groeien hè prachtige verhalen. Ik heb veel bewondering voor jou! Geniet nog maar goed. knuffels
  2. Marc De Beule:
    26 januari 2017
    Je reist wel aan een zeer hoog tempo! In april zitten we ook in Nagano. In het noorden ben ik nog nooit geweest, misschien iets voor 2019.
  3. Colleke:
    26 januari 2017
    Prachtige foto s ,zo zien we toch ook een stukje van de wereld .xxxxjes
  4. Yvonne en Angeline:
    26 januari 2017
    wat zijn we blij dat we mee op reis kunnen gaan met jou, wat een belevenis dat je dit allemaal meekan maken Annie geniet maar verder groetjes.
    Yvonne en Angeline
  5. Jacky bender:
    26 januari 2017
    Brrr... mij iets te fris maar wel ongelooflijk schoon denk ik want ik krijg de foto's van de apen niet open.
    Das weeral iets dat ge van uwe bucketlist kunt schrappen!
    De lotto werkt ook ni mee Annie .Moest ik winnnen kzou direct een donatie doen.
    Have fun meisje and keep warm.xxx
  6. Van den brande:
    26 januari 2017
    Amai...Memory lane,zonder de apen dan. Het is idd een speciaal land , met niks te vergelijken . Ik zou ook alles zo willen met eigen ogen zien. Gezocht: ne mecenas.
    Enjoy!
  7. Brenda:
    26 januari 2017
    Awesome maar te koud om me te kunnen overtuigen.
    Geniet nog maar lekker van al je avonturen en take care.
    Dikke knuffel
    P&B
  8. Christel:
    27 januari 2017
    amai keitof die apen zie ik op tv dus , ben beetje jaloers , verder nog een leuke vakantie x
  9. Longueville Mariette:
    28 januari 2017
    Die apen zien er erg verstandig uit ,raar hé! In de kou.
    Japan is inderdaad mooi en ook een land waar je dikwijls voor aangename verrassingen staat denk ik Een andere cutuur (anders maar boeiend)
    Hou je goed en vrolijk
    Mariette
  10. Patricia:
    29 januari 2017
    die aapjes Annie, zoooo schattig!