Baja California

11 juni 2015 - Loreto, Mexico

hallo allemaal. Amaiiiiiii das lang geleden he!!!!     Ik ben na Columbia via Vegas naar Baja California gevlogen . Dat hoort bij Mexico . Begonnen in Cabo San Lucas .      Maar daar 2 dagen een stuk orkaan  voorbijgevlogen .     Alles was dichtgetimmerd  precies een spookstad.        Dan auto gehuurd en via TODOS SANTOS naar La Paz gereden. Dat Todos Santos heeft het oorspronkelijke "" hotel Californie"" waar het lied v d Eagels over gemaakt is.            Via La Paz 5 u gereden naar LORETO deze 2 steden liggen aan de zee van Cortez  .       Van januari tot april walvissen tijd ......dus die tand kon ik uittrekken . Maar heb eens documentaire gezien dat hier de roggen uit het water springen ( vliegen ) ...... Dus da moest ze natuurlijk weer zien                      En ik denk dan dat ik op ....4 u op zee er zoveel gaan zien dan een ploeg van den BBC...... Maar ge kunt nooit weten he !!!            Maar ik heb ze gezien       maar zo vlug ze boven springen des te vlugger ze terug duiken  .   Hopelijk   Misschien morgen nog een tripje in La paz .byebye