Cabo San Lucas

15 juni 2015 - Cabo San Lucas, Mexico

Hier ben ik weer.  De laatste avond in Baja California.  De laatste up-date was van Loreto en ben ondertss via  La Paz terug in  Cabo. Waar verleden week de hurricane gepasseerd was. Toen een gost-town en nu een bruisende badstad . S' avonds is hier kabaal  . Elke restaurant en bar heeft zijn eigen melodie . Van salsa tot disco . Ik denk als ge rustig wilt dineren dat ge dan uw eigen jacht moet gebruiken.                            Tijdens de dag is het natuurlijk de boot op of naar het strand.          In La paz  heb ik weer een  boottrip gedaan maar heb geen springende roggen meer gezien . Maar onverwacht op het laatste nippertje nog een achtergebleven walvis.  Iedereen verbaast  want in april zijn die allemaal warmer waters gaan opzoeken . Hij kwam vrij dicht bij de andere boot en is zelfs onder de onze doorgezwommen . Zijn mooie staart bleef echter onder water.                                                                                                                   Hier  in Cabo gaan ze allen op zee om de mooie rotsen te zien en de arch .                Morgenvroeg om 8 u stijg ik op naar Vegas via Los Angeles. Aankomst om 14 u dat is bij jullie + 9 u dus om 23 u als jullie slapen  . Dan gaan mijn laatste 14 dagen eraan . Toen ik aan mijn trip begon zei ik tegen Jef dat ik al panikeerde als ik hem in Vegas zou zien en nu is het zover . Man Man wat gaat de tijd snel als het leuk is .                 Zo tot in SIN CITY ...... Groetjes van de gambelteef