Terug Bogota

4 juni 2015 - Bogotá, Colombia

Ja , onze trip in Columbia zit er weeral op. We zitten terug in Bogota voor 2 nachten . Gisteren zijn we een hele dag onderweg geweest om naar een  cathedraal te gaan gemaakt in een zoutmijn. Dat was indrukwekkend. Dan sta je altijd weer versteld tot wat de mens in staat is ....en dat deze mensen heel hard moeten werken.                   De stad Zapaquira is ook heel mooi.     Gezellige  terrasjes  rond een mooi plein zoals het overal in Z.Amerika is.  Wat ik hier in Columbia wel wat gemist heb. We zijn blij het gezien te hebben maar Peru en Ecuador is veel mooier. We zijn natuurlijk alleen maar noordwaarts gegaan ...... Misschien komt ooit het zuiden wel eens aan de beurt.           Deze avond vliegt Jef naar huis en ik ga mee naar de luchthaven want ik vlieg ineens deze nacht 0u15 naar Vegas . Dat is maar voor 1 dag want overmorgen vlieg ik door naar Baja Californie ( Mexico) . Daar ga ik weer een auto'tje huren en het schiereiland verkennen.   Er zullen weer mooie foto's komen  en hopelijk geen te wilde verhalen . Alhoewel .......Toch weer spannend.