BALI

20 februari 2017 - Ubud, Indonesië

Reeds enkele dagen op Bali....eiland van de Goden. Mijn 2 eerste dagen waren relax aan het zwembad en hele lange strandwandelingen. Die eigenlijk een beetje teleurstellend waren. Ooit waren deze stranden prachtig , nu zijn er stukken die gewoon vuilnisbelten zijn. Als ik het probeer te zeggen tegen enkele inwoners dan hebben ze het uitvlucht dat het door het regenseizoen komt en dat het allemaal v e ander eiland komt ....vanaf april zou dat niet meer zijn...hopelijk voor de toeristen . Het prettige van KUTA beach is eigenlijk dat iedereen jong en oud s'avonds naar het strand gaat , lekker biertje drinken en wachten tot de zon ondergaat. Of dat nu een mooie sunset is , doet er niet toe...gewoon gezellig keuvelen .     Dan heb ik een auto'tje gehuurd en ben nu aant rondtuffen . Ben nu naar de westkust gereden 150km waar ik 5 u over gedaan heb   Dus geen race-car he !!!! Nee duizend brommerkes op de weg en die zijn baas. De zichten onderweg waren minder spectaculair dan de oostkust . Vandaag ben ik terug centraal in UBUD. Vroeger een dorpje waar kunstenaars hun shopkes hadden . Vooral schilders  en  houtbewerkers .Nu zo gegroeid een kleine stad . Veel hotels en vooral ZEN en YOGA ...ook hier is bij sommige nog de tijd van Woodstock . De javel t-shirts  en haar dat al lang niet meer gekamt is. Die slapen misschien voor 5€ in een hostel   Maar hier zijn ook resorts van 500€ en meer per nacht !!!!!!! Die kammen wel hun haar of laten het kammen !!!  Morgen rij ik naar de mooiste rijstterrassen op Bali.  Daar kom ik voor naar hier.

1. Kathleen:
    Leuk Annie je verhalen.
    Geniet ervan.
    Neem je veel foto's eigelijk ?
  2. Van den brande:
    20 februari 2017
    ja, die brommerkes, levensgevaarlijk! die uitleg over dat vuil hebben we 2 jaar geleden ook gehad hoor...
    en ge gaat smullen van de terrassen, zooo mooi!
    knuffel xxxxx
  3. Jan en Rita:
    20 februari 2017
    Ubud, daar zijn wij het liefst op Bali. Ons hotel : de Tegal Sari. Lekker eten in café des artiestes en de tree monkeys. Geniet nog van je reis. ❤️
  4. Bruggeman josph vandiependael roza:
    weer mooie verhalen en prachtig land zeker groetjes roza en jos
  5. Tante Ria:
    20 februari 2017
    Bedankt voor uw leuk verhaal
    Dikke kusjes
    Tante Ria
  6. Yvonne en Angeline:
    21 februari 2017
    Mooi weeral en dat we mee genieten van de foto's en de verhalen merciekes
    Yvonne en Angeline
  7. Brenda:
    21 februari 2017
    Prachtig die rijstvelden, zo mooi groen.
    Genieten maar xxx
  8. Sandra Beullens:
    21 februari 2017
    Super leuke verhalen annie, dit is echt genieten denk ik dan !! Mooie foto's ook !! XXX
  9. De Cleene Daniel:
    22 februari 2017
    Wat een tof verhaal weer. Maar zo te horen raak je niet van die brommertjes af. Veel plezier en avontuur nog.
    Christel & Danny x x x
  10. Pattie:
    Wat een vakantie !!!
    Geniet ervan ... kleurrijk ... fotoverhaal !!!
    Groetjes,
    Pattie
  11. Janssens - Coppens:
    22 februari 2017
    Hey Annie, hier in België veel wind en regen, maar wij genieten van jou mooie foto's en jou verhalen. Wees voorzichtig en geniet verder van jou vakantie. Ludo & Guy.