SIN CITY

19 juni 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hier zennek wel geeere.  Ja diegene die me goe kenne , weten waar ik nu zit.  SIN CITY  stad van gokken  shoppen en aan mooie zwemdokken verschroeien . Het is bloedheet  108F*  dat is rond de 42 gr. . Dus we staan op om 7 u en liggen dan aan het zwembad , rond 9u ontbijt , terug even relax en dan moeten we gaan lopen want we smelten weg . Natuurlijk heb ik in Las Vegas het heel moeilijk daar ik hier mooie herrineringen heb . Ons moen en ons pa" ke waren hier heel graag . De jackpotten dat was ons moen haar ding en met onze pa beleefd ik zalige momenten toen we in de auto naar oldie's  zaten te luisteren . Gelukkig hebben ze dit dikwijls kunnen beleven . Ik hoop het met ons Wis ook nog eens te doen .               Onze jef is ondertss  goed aangekomen en de warmte is goed voor zijn " knoken "  Onze laatste week gaat eraan en het is weer voorbij gevlogen . Heb nu natuurlijk veel bezoek van Jef gehad . Zo tot de volgende  . Morgen gaan we naar Death valley . Omdat het nog niet warm genoeg is .

1. Patricia:
    20 juni 2015
    Geniet nog van je laatste weekje!
    Tis zoals ze zeggen, mooie liedjes duren niet lang. Die 3 maand zijn weer voorbij gevlogen!
    Dikke kus van de nachtzuster!
    Ps mooie pumps alleen een maatje te groot precies
  2. Deborah Verstappen:
    Zure frut!!!!!! Geniet er nog van!!! XXXXXX
  3. Jacky bender:
    20 juni 2015
    Laat u nog maar eens goe gaan in deze zondige stad!
    Love the shoes!!! 42gr is zelf voor Jef teveel denk ik.Spijtig dat ge dan overdag veel in den airco moet lopen en dat daar dan toevallig ook veel winkels zijn .Verdomme toch...Geniet nog maar goed en denk I WILL BE BACK !!!
  4. Colleke:
    20 juni 2015
    geniet er nog van.wij genieten ook van de foto s en mooie
    verhalen jammer dat het weer bijna voor bij is .
    dikke knuffels xxxxxjes
  5. Jqhn en simonne van laere meues:
    20 juni 2015
    amai annie wat zijn die maanden toch snel voorbij gegaan
    geniet er nog met volle teugen van tot binnen kort
    john en simonne
  6. Longueville Mariette:
    21 juni 2015
    Doet die laastste week maar eer aan , met alles dat jullie graag doen .fijn dat je zo kunt afsluiten
    Groetjes