Eindelijk gearriveerd

4 januari 2014 - Santiago, Chili

Nu o3u10 en ben eindelijk op mijn kamertje en heb juist gedoucht.De vlucht van Sao-Paulo has wat vertraging een half uurtje..Eens aangekomen , geld gewisseld en taxibus genomen naar mijn hostal. Op t eerste gezicht in Santiago een mooie  levendige stad .Rond 1 a 2 u nog overal ambiance terrasjes vol en hier in het hostal jonge lawaaierige jong. Ga nu eindelijk slapen oh ja de temperatuur bij aankomst 28gr!!!! Dag iedereen die dit leest , morgen begint het adventure.

1. Tinkelbel:
    4 januari 2014
    EINDELIJK !!!ge zijt er geraakt.
    alléé ik verschiet daar ni van, met annie geraak je overal.
    geniet er maar van. spijtig dak er ni bij ben. x
  2. Deborah Verstappen:
    4 januari 2014
    Ik ben blij da ge eindelijk zijt aangekomen! En veilig, dat is het belangrijkste! Man man man, wa was da allemaal...
    Tis om ne crisis van te krijgen, kapotte vliegtuigen zogezegd, nen hoop sneeuw, vertragingen,...
    Maar ge zijt er geraakt en dat is het voornaamste!
    Nu op verkenning en genieten van de 28 graden! Mmmmm lekker!
    Dikke zoen
  3. Van den brande:
    4 januari 2014
    allez, hopelijk is de rest een meevaller. ik had allang ne crise cardiaque gehad natuurlijk! maar nu genieten he!
    dikke kus
    Krista
  4. Flemming Jef:
    4 januari 2014
    Beste mede-lezers, als ik dat binnen 3 weken ook moet meemaken ga ik niet op mijn bestemming geraken omdat ik iemand aan een incheck-balie vermoord heb !!!
    Duimen jullie mee dat het bij mij iets vlotter zal gaan aub ??
    Alvast bedankt. Ik ben wel heeeeel trots op ons Annie zene.
    Dat mag ook eens gezegd worden he.
  5. Marie-louise lambrechts:
    4 januari 2014
    alee, en nu maar beginnen te genieten, 28 graden juist goe he, das beter dan hier , voetbalstadion tribune weggevlogen , dak van een supermarkt in mechelen een klein wolkbreukske
    dus genieten maar
    dada
  6. Jqhn en simonne van laere meues:
    4 januari 2014
    he annie ik hoop dat alles goed is gegaan
    john en simonne
  7. Patje:
    Hoi Annie
    Een heel tof idee zo kunnen we je reisverhalen delen. Jef belde mij om info over Katje en met z'n beste wensen. Ik heb mijn wereldklok al op jouw bestemming gezet dan weten we meteen hoe laat het daar is. GENIET. Xxx Patje
  8. Bruggeman josph vandiependael roza:
    4 januari 2014
    allo annie geniet er van roza en jos
  9. Sandy van Mirella:
    5 januari 2014
    Hey Annie,

Santiago is een hele leuke stad vond ik. Als je Engels goed genoeg is, dan raad ik zeker de gratis stadswandeling aan. Duurt een 4tal uur. Je krijgt een mooie mix over de geschiedenis van Santiago, de politiek, de alledaagse dingen en de specialiteiten. Op het einde van de tour geef je de gids een tip.
  10. Nadis:
    6 januari 2014
    Hi Annie, na het beproeven van je geduld en het lange wachten, ben je dan toch aangekomen en dat in zalige, warme temperaturen. Geniet ten volste en super dat wij allen kunnen mee volgen! Kus, Nadia
  11. Jacky bender:
    6 januari 2014
    Amai Annieke, das weer een straf verhaal.
    Zoals Jef al zei, supertrots zenne. Hoe je dat weer allemaal klaarspeelt en geduld kan opbrengen.
    Eindelijk kan je reis beginnen en die temperaturen verzachten veel nare toestanden. Denk maar geen enkel moeilijk moment weegt op tegen de tafel der zuchten.
    Geniet!!! Xxxxxxxxx
  12. Roger & Marleen:
    Hallo Annie,
    Het allerbeste voor 2014 !
    Je bent er alvast goed aan begonnen.
    Nu optimaal genieten maar wees wel voorzichtig hé.
    xxx
  13. Jqhn en simonne van laere meues:
    7 januari 2014
    he annie stuurt maar veel gegevens door dat we u goed kunnen
    volgen.Annie geniet er maar op los john en simonne
  14. Christel:
    9 januari 2014
    he he, goed dat je veilig bent aangekomen ,
    hopelijk snel terug van je te horen x
  15. Freddy en Ingrid:
    9 januari 2014
    He dag annie hier is het op het zacht weer maar ik denk waar jij bent het zeker beter is he groetjes
  16. Longueville Mariette:
    9 januari 2014
    Allo reisduifje na veel geduld ben je dan toch aangekomen nu wacht het avondtuur he? Een beetje verschil met Belgie ..... Bedankt voor de mail groetjes mariette
  17. Maria-rik:
    Dag Annie,

Wij wensen je een fantastische reis toe en we zullen met veel plezier je reisverhalen lezen. Wees maar voorzichtig daar ;)

Groetjes!
  18. HerYvo:
    11 januari 2014
    reisverhaal ontdekken is niet simpel voor een simpele geest!
  19. Tessa:
    13 januari 2014
    Helaba ja ja ben eindelijk op je blog geraakt.
    ja er geraken heeft wat moeite gekost ma zeker wel weer de moeite waard!!!
    Geniet ginder en veel nieuwe dingen ontdekken.
    Grtjes T x
  20. HerYvo:
    13 januari 2014
    Na al je moeite,hip hip hoera!
    nieuwe berichten zijn voor mij ook een zoekertje...........
    maar het gezegde:wie zoekt die vindt.geeft (maar niet altijd)
    resultaat.Veel genieten verder Annie. grtjs HerYvo
  21. Marleen:
    14 januari 2014
    ik duim voor u maak er het beste van maar geniet op de eerste plaats met volle teugen dikke kus