Op weg naar t zuiden

15 januari 2014

Hier ben ik dan weer eens . Vrijdag 10/1 ben ik ingescheept in een ferry naar t Zuiden .ik hoop dat ik een foto kan up-loaden .t'was natuurlijk niet een Carnival Cruise.... Heel wa minder. Een kajuit voor 6 en als ons Magda hier had moeten slapen dan had ze zichzelf iet aangedaan van claustrofobie. Het eten was wel lekker en de sfeer ook. Jeugd, trekkers en vrachtwagenchauffeurs er stonden zelfs 2 paarden in het luik.Maandag ben ik dan aangekomen in een klein lief stadje, van hier gaat ge dag naar het beroemde Torres Del Paine

1. Marie-louise lambrechts:
    16 januari 2014
    een beetje luxe is plezant maar zonder sfeer ben je ook niets he, en annie als er paarden aan boord zijn kan er toch niets misgaan , kiss, kiss
  2. Van den brande:
    16 januari 2014
    he, mooi he, maar zijn de gletsjers niet veeeeeeel groter? of moet ge daar nog naartoe?
    en kent ge dat lieke niet van Andre van Duin: " er staat een paard in de gang"?
    nog veel reisplezier! dikke knuffel van ons
    Krista en hans
  3. BiBI:
    Super !!!
    Ik mag toch hopen dat ge onder die zodiak smoking een schoentje met een hakske aanhad , elegantie voor alles hé :)))
    Geniet er maar van
    Dikke zoen X
  4. Flemming Jef:
    16 januari 2014
    zeg Annieke, ge gaat hier 3 maanden weg omdat ge geen kou wil hebben !!! Of zijn die witte plekken op de fots pakjes dons ??
    Ziet er wel zeer boeiend uit, geniet maar van al die natuurpracht. Dikke XX
  5. Jolijn:
    16 januari 2014
    Super, een echte avonturierster ;) ;)
    Tanteke mijn reis voor in de zomer vakantie is ook geboekt. Het is West-Amerika geworden :)
    Je krijgt de groetjes van iedereen hier (ze volgen samen met mij je reisverhalen, bompa vindt het geweldig ;) )
    x x x
  6. VAN ROY CYRIEL:
    16 januari 2014
    Anneke wij zijn blij om nog eens iets van u te horen en bedankt voor de mooie foto's en nog een goede reis gewenst
    groetjes familie Van roy, Decleene.
  7. VAN ROY CYRIEL:
    16 januari 2014
    Hey Anneke is fijn om nog eens iets van je te horen. Bedankt voor de mooie foto's en geniet nog van je vakantie. groetjes van familie Van roy, Decleene en kleinkinderen en ons kleine Lies
  8. Deborah Verstappen:
    18 januari 2014
    Brrrrrrr, ziet er koud uit!
    Maar wel heel mooi precies!
    Genieten maar!
    Dikke zoenen
  9. HerYvo:
    20 januari 2014
    Nat of droog - koud of warm. Jij geniet van alles!
  10. Maria-rik:
    21 januari 2014
    doe zo voorst en geniet er van
  11. Tessa:
    29 januari 2014
    ooooh annie het ziet er geweldig uit
    waarom ben ik daar ook nie!!!!!!
    ja stil zitten is niets voor jou en plan B die zijn soms nog beter.
    dikke knuffel T.
  12. Longueville Mariette:
    1 februari 2014
    Zie jef heeft Annie gevondenOK nu samen genieten. De wereld komt nu voor mij dichterbij als ik jullie zo hoor! Ik volg graag wat moois jullie nog gaan zien De groetjes. Mariette