Op de juiste plaats zijn , juiste moment , en de juiste persoon treffen .

8 mei 2015 - Belize, Belize

Vrouwelijle intuitie..... Gisteren wandel ik naar mijn hotel. Ik kom voorbij een mooi Polinesisch hotel en ga eens binne loeren . Da hedde as ge kerieuze bent .  Tegen hun beach hebben die een dive shop. Dus ik informeer nog eens voor een trip om te snorkelen . De RICK!! vraagt wat ik eigenlijk wil doen en zeg dat ik wil vliegen over THE BLUE HOLE. Ni gaan snorkelen . Maar dat ik alleen ben en zet mijn trietstig smoeleke op ( CECILIA KENT DA) .....zegt hij dat hij GEHOORD heeft dat er a bunch fellows morgen ( vandaag ) willen vliegen . Ik moest vandaag bellen met hoeveel ze zijn en hoeveel het dan zou kosten . Gisteren ging het mij rond de 900U$ kosten ...... Toen ik belde waren ze met 5 en er ging 6 man in het vliegtuig . Dus WIL JE MEE vroeg hij ...HALLOOOO  natuurlijk en weet ge wat ik moest betalen 153U$ voor 1 1/2 uur vlucht. Ik geloofde het niet tot ik in het vliegtuig zat .,Het was windy en wat foggy maar de ramen heel proper v h vliegtuig dus toch enkele mooie plaatjes. Het was een mooie dag en weer een mooie herrinering .

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jolijn:
    9 mei 2015
    Super, dat heb je weer goed voor elkaar gekregen tanteke x
  2. Jef:
    9 mei 2015
    Ja ja, ni meer geluk dan voor aardige mensen he. Ik wist het dat het je ging lukken.
    In ieder geval ben ik reuzeblij voor je. Ik ga nu dit weekend werken van 13u00 tot 23u30, iemand moet het doen he.
    Tot gauw, wees voorzichtig en vooral.....genieten !!
    Dikke knuffel van je ventje xxx
  3. Colleke:
    9 mei 2015
    amai adembenemend mooi dat we dat daar dank zij u van kunnen mee genieten.xxxxjes
  4. Colleke:
    allé Jefke werk ze maar hard ! xxxxjes
  5. Yvonne en Angeline:
    9 mei 2015
    Ja dat van die raar (aardige) mensen dat kennen we allemaal hé,
    der ie wel iets van waar zenne grtjs uit Deurne
  6. Longueville Mariette:
    10 mei 2015
    Je moet niet sterk zijn maar slim , dat ondervond je weeral ! Goed gedaan Annie
    Tot het volgende avontuur, Bai Bai
  7. Tinkelbel:
    13 mei 2015
    ja ja.. da teuteke ken ik !!! maar het heeft alweer geholpen hé
  8. Patricia:
    18 mei 2015
    Wauw dat heb je goed voor mekaar gekregen Annie!
    De vlucht van je leven precies! Ook hele mooie foto's