Op de juiste plaats zijn , juiste moment , en de juiste persoon treffen .

8 mei 2015 - Belize, Belize

Vrouwelijle intuitie..... Gisteren wandel ik naar mijn hotel. Ik kom voorbij een mooi Polinesisch hotel en ga eens binne loeren . Da hedde as ge kerieuze bent .  Tegen hun beach hebben die een dive shop. Dus ik informeer nog eens voor een trip om te snorkelen . De RICK!! vraagt wat ik eigenlijk wil doen en zeg dat ik wil vliegen over THE BLUE HOLE. Ni gaan snorkelen . Maar dat ik alleen ben en zet mijn trietstig smoeleke op ( CECILIA KENT DA) .....zegt hij dat hij GEHOORD heeft dat er a bunch fellows morgen ( vandaag ) willen vliegen . Ik moest vandaag bellen met hoeveel ze zijn en hoeveel het dan zou kosten . Gisteren ging het mij rond de 900U$ kosten ...... Toen ik belde waren ze met 5 en er ging 6 man in het vliegtuig . Dus WIL JE MEE vroeg hij ...HALLOOOO  natuurlijk en weet ge wat ik moest betalen 153U$ voor 1 1/2 uur vlucht. Ik geloofde het niet tot ik in het vliegtuig zat .,Het was windy en wat foggy maar de ramen heel proper v h vliegtuig dus toch enkele mooie plaatjes. Het was een mooie dag en weer een mooie herrinering .