Het zuiden

16 januari 2014 - Santiago, Chili

Het N.Park Torres del Paine is heel mooi , maar in de winter moet het awesome zijn . Nu is het "" zomer " maar steeds hangen er wolken rond de bergen . De dag daarna ben ik dan aan een boottrip begonnen die door de golven niet kon doorgaan . Kregen geld terug .... Maar das jammer geen plan B in t achterhoofd . Kwamen zij mee af . Terug een deel v h N.Park maar daar een tocht met rubberboot ZODIAK naar gletsjers. Kregen speciaal pak voor nat en kou. Natuurlijk ni afgeslagen en ikke mee. Zeker pilleke ingenomen voor zeeziekte. Want die mannen laten graag zien wa ge daar mee kunt . Kregen we bovenop ook nog een heerlijk maal met aperitief en een glas wijn . Lamsvlees en gekookte aardappelen + sla. Lekker  maar ik dacht al aan een plastieke zakske op den boot. Maar die pillen hallelunja !!!! Dan de dag daarna weer ...busje komt zo naar een volgende stad PUNTA ARENAS . 3 u rijden . Big city voor daar en veel trips . En kies me der eentje uit ......zie mooie foto's

1. Marie-louise lambrechts:
    19 januari 2014
    ge zijt u zeker niet aan het vervelen , spannend
  2. Katje:
    Annieke! Was ik maar een vliegske om erbij te zijn .... Lijkt me allemaal super avontuurlijk! Cool!
    Knuffels van ons allen, Guapa ( vraag ginder maar eens wat dat wilzeggen... :) Katje en team
  3. Jacky bender:
    19 januari 2014
    Eindelijk weer een droom die verwezenlijkt wordt, Annie tussen de pinguins! Weeral een streepje bij op uw te doen lijst.YES!!!
    Ik moet de Jef toch weer wa gelijk geven van da ontlopen van de winter hier. Ge ga verdomme naar ijs en sneeuw ginder maar al die mooie taferelen zullen je wel warmte geven denk ik.
    Veel pkezier nog en hup naar het volgende avontuur.
    Xxxxxx
  4. Longueville Mariette:
    20 januari 2014
    Jij hebt tenminste afwisseling, hier is alles zowat hetzelfde en daarbij veel regen! Maar we doen ons best om niet te veel te zagen he . Nog veel reisgenot mariette
  5. Maria-rik:
    21 januari 2014
    wonder middel voor tegaan vissen !!!!!!